ושאלה דומה, רק מכיוון אחר -
אני שוקל לקנות רכב חדש [קאיה CEED] בטרייד אין.
מעבר לשיקולי מחיר, החלפת המכונית אינה דחופה לי.
אני מתלבט אם נכון לקנות עכשיו ולבקש אספקה של המכונית בינואר, כך שהיא תרשם כשנתון 2009.
האם זה יהיה משמעותי בעת מכירת הרכב בעוד מספר שנים?
בנוסף - אשמח לחוות דעת על הCEED כרכב משפחתי שני, שאמור להיות גם צעיר ורענן ולא רק לשרת את צרכי המשפחה..
תודה. ירון.