אז קודם כל אני חדש פה,טיילתי קצת בפורום ואני רואה שיש פה אחלה קהילה אשמח להשתלב. יש לי פיאט טמפרה 94 קניתי לפני כחודש מגבר פאנאסוניק 1000 וואט,לא יודע אם הוא טוב או לא קניתי את זה באוטו דיפו ב 800 שח,כשהתקנתי תמיגבר הסתבר לי ולמוכר שהרמקולים שלי לא משהו ועכשיו אני שומע יותר גרוע ממה ששמעתי בלי המגבר עבר חודש ואספתי עוד 1500 שקל..ברצוני לקנות רמקולים טובים! או קומפוננטים או רמקולים אחוריים או אפילו אם אפשר גם וגם..בחישוב שלי זה אם אתם ממליצים על או קומפוננטים או רמקולים אז אני חושב שישאר לי עוד כסף לאיזה חצי סאב(ואז כמובן אני יוסיף תנותר) אז תמליצו לי גם על סאב טוב בבקשה..אני גר באזור פ"ת אני אשמח אם מישהו ימליץ לי על מתקין מוסמך עם מחירים טובים..
תודה מראש