Jump to content

tsofi

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

הנקודות של tsofi

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. תודה רבה!
  2. שלום לחברי הפורום מידי פעם הרכב לא מניע . איש ממסי חיבר מתח ישירות מהמשאבת דלק למצבר והרכב הניע. במוסך טוענים שהכל תקין. נאלצתי לחבר כבל למשאבת הדלק וכשהרכב לא מניע אני מתחבר למצבר ישירות והרכב מניע . לעזרתכם אודה. צופי
×
×
  • תוכן חדש...