צביקה,
מצב טוב מאוד: הרכב עובר טיפולים תקופתיים, לא חוסך ולא "מעגל פינות" איפה שצריך, ק"מ נמוך וכו...
בנוגע לשמן אחליף בטיפול הקרוב, האם יש לך המלצה ספיצפית?
הרעש אותו אני שומע דומה לנקישה מתכתית בצד של הנהג, העניין שברגע שיש רעש של נקישות מתחילות הרעידות בהגה, ברגע שהרעש נגמר איתו נגמרות הרעידות, בכל שאר הנסיעה ההגה יציב (4 צמיגים חדשים ואיזון לפני חצי שנה).
נקודה קטנה להבהרה: הנקשיות לא מתחילות ב 60 קמ"ש אלא לאחר 60 ק"מ וזה אין בעיה בסל"ד גבוהה מרחק קצר, הבעיה מתחילה במרחק ארוך.
אשמח לכל הכוונה בנושא זה.