Jump to content

lior vip

  • הודעות

    10
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי lior vip

  1. תודה רבה
  2. אני מאזור מרכז אני חסר ידע בפירוק והרכבת קרבורטורים.בתקופה הנל אין לי ממש תקציב להיכנס למוסך. האם ספרי לניקוי הקרבורטור גם יכול לעזור מעט?
  3. שלום לכולם.. לאבא שלי יש רכב מסוג סובארו DL מודל 91 אוטומט מנוע 1600. טיפול אחרון נעשה לפני 5 אלף ק"מ כרגע האוטו עומד על 240.000 ק"מ והבעיה: לאחרונה הרכב שותה דלק בצורה מחרידה ממוצא 1 ל 6 שהרכב לפני מספר חודשים היה צורך הרבה פחות. השאלה:מה אתם ממליצים לי לעשות למען שיפור צריכת הדלק . לפני מה שאני זוכר אנחנו משתמשים בשמן דק.עדיף עבה? או שאין צורך? ניקוי קרבורטור עם ספרי? ניקוי פילטר אויר? עוד המלצות אשמח לשמוע....
  4. זה לא המון יחסית בנסיעה בתוך העיר?
  5. תודה רבה על העזרה..אני חייב לדעת מה הצריכת דלק?
  6. המטרה שלי זה .חסכוני בדלק זריז אמין ומאובזר...אני לא מעוניין בלשפר את הרכב ולקרוע את הכביש...סך הכל לנסוע כמו בנאדם ולהיות רגוע באמינותו של הרכב ...חשוב לי לדעת מאיזה דגמים להיזהר מבחינת פלסטיקה איבזור ומכניקה
  7. מעוניין בסיאט איביזה שנתונים 2000-2001 מתלבט מאוד בין סיגנו? או קופרה?או סטלה?או ספורט?מבקש לדעת חסרונות ויתרונות של הדגמים כולל המלצות..תודה!
  8. גם אני התעניינתי בנושא זה ..ואין תגובות גם אצלי... כרגיל
  9. כן זאת כוונתי אבל איך אני עורך את זה?
  10. שלום לכולם, אני חדש באתר. אני מעוניין לשמוע חוות דעת לגבי סיאט איביזה שנת 2000 5 דלתות מנוע נסע כבר 150 (אלף קילומטר?) אוטומט או רגיל לא משנה לי. מהי צריכת הדלק של הרכב? אמין מבחינת חלקים? מה עלויות התיקונים? ממש לא מעוניין בתגובות כמו לחבר שלי יש ואמרו לי ש... . עדיפות לתגובות של בעלי ניסיון או מביני עניין אחרים. תודה. ** הודעה זו נערכה ע"י הנהלת הפורום. **
×
×
  • תוכן חדש...