שלום לכולם, אני חדש באתר. אני מעוניין לשמוע חוות דעת לגבי סיאט איביזה שנת 2000 5 דלתות מנוע נסע כבר 150 (אלף קילומטר?) אוטומט או רגיל לא משנה לי.
מהי צריכת הדלק של הרכב? אמין מבחינת חלקים? מה עלויות התיקונים? ממש לא מעוניין בתגובות כמו לחבר שלי יש ואמרו לי ש... . עדיפות לתגובות של בעלי ניסיון או מביני עניין אחרים.
תודה.
** הודעה זו נערכה ע"י הנהלת הפורום. **