שלום רב,
ברשותי קורסה 1.2 16V שנרכשה לא מזמן.
מאז הרכישה ישנה תופעה של איבוד נוזל קירור ממיכל העיבוי, אין נזילות תחת הרכב, צינורות מיים יבשים לחלוטין (אף בחיבורים),
וכמובן ווידיתי שלא מדובר בנזילה מאיזור הרדיאטור חימום ואכן כל איזור הדוושות ותחת הדשבורד יבש ונקי לחלוטין.
הבוקר לאחר נסיעה שיגרתית קצרה התגלה בצידו הפנימי של פקק השמן מראה דוחה של "הטחינה" המדוברת וממנה חששתי,
אך מדיד השמן ומבט חטוף פנים המנוע ניראה רגיל ומשומן כראוי.
האם מומלץ בכל זאת לבצע בדיקת לחצים במערכת ?
האם רוב הסיכוים מכוונים לכיון שיפוץ ראש מנוע ? או שיתכן וכי רק מדובר באטם ראש שניפרץ ?
אשמח להכוונה והצעות לבדיקות נוספות שניתן לבצע לפני שמגיעים למסקנה המרה,
תודה מראש