אהלן, הייתי רוצה לקבל מידע איך זה משפיע על היציבות והאחיזה של הרכב? האם צריך חיזוקים כלשהם . מדובר באלפא 146 עם מנוע 1.6 במקור שהוחלף ל1.7 רגיל ולא (16V)
במקרה כזה מה התקלות שעלולות להופיע ולצוץ פה ושם! ומה כדאי לבדוק אחרי שבוצע ההחלפה.
נ.ב מעוניין לקנות אוטו כזה רק חושש מפני נזקים שעלולים להיגרם כתוצאה מההחלפה! אודה לכל אינפורמציה שתועיל