היום נגשתי לטסט לראשונה. יש לציין שאני למדתי ולומדת על אוטומט.
לצערי הטסטר שם לי ברקס במקום מסויים-האם זה אומר שנכשלתי בוודאות?
2. אם באתר של משרד הרישוי, בבירור תוצאות המבחן המעשי אים שום מידע לגבי-האם זה אומר שנכשלתי?
3. דבר נוסף ואחרון-המורה שלי אמר לי שאיןם לו טסטים בתקופה הקרובה (כן, אני יודעת שיש לחכות מינימום שבועיים).ותהייתי אם אני אוכל לקבוע בכוחות עצמי מועד לטסט נוסף?
תודה מראש
וערב טוב