Jump to content

לוליטה בארץ האכז

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי לוליטה בארץ האכז

  1. לא הייתי בטוחה שנכשלתי, אבל עכשיו הבנתי שאין סיכוי שעברתי.. אז תודה =] ולכל המתעניינים למינהם- לוליטה זה השם שלי. ובארץ האכזבה (לא היה מקום לרשום הכל...) כי אני אדם שיש לו בעיה עם כשלונות ואני לוקחת את הטסט הזה קשה (למרות שזה "כולה" טסט...) הטסטר שם לי קלאץ כי עברתי לנתיב השמאלי ביותר וכנראה שהוא חשב שאני הולכת להכנס ברכב שהיה בנתיב. למרות שהתכנון שלי היה לחכות שהרכב יעבור ואז להכנס לנתיב... אבל.. הוא לא קורא מחשבות..
  2. היום נגשתי לטסט לראשונה. יש לציין שאני למדתי ולומדת על אוטומט. לצערי הטסטר שם לי ברקס במקום מסויים-האם זה אומר שנכשלתי בוודאות? 2. אם באתר של משרד הרישוי, בבירור תוצאות המבחן המעשי אים שום מידע לגבי-האם זה אומר שנכשלתי? 3. דבר נוסף ואחרון-המורה שלי אמר לי שאיןם לו טסטים בתקופה הקרובה (כן, אני יודעת שיש לחכות מינימום שבועיים).ותהייתי אם אני אוכל לקבוע בכוחות עצמי מועד לטסט נוסף? תודה מראש וערב טוב
×
×
  • תוכן חדש...