שלום לכולם אני חדש פה...
למכירה סאב של פיונאר
לעיניין הסאב הזה מאווד חזק למי שאוהב בומים חזקים
הסאב אצלי חודשיים פיונאר חברה מוצלחת מאווד ואמינה
אני מוכר כי כבר נימאס לי אין לי כבר עוזניים
400 RMS נקי
דגם:W-307D2
אני מוכר כולל תיבה:===== 320 ש"ח
מגבר: של פלאטינום אודיו 240 RMS
יש לי את המגבר שנה
מאווד איכותי וחזק לסאב====== 150 ש"ח
עוד סאב של חברת MIK הוא יותר לאיכות מאשר לבומים
200 RMS נקי בלי מאמץ 100 ש"ח
יוסי
פלא: 0549025607