אז ככה. קניתי כבל ELM327 המתאים לOBD2, כשבדקתי אצל הבחור שממנו קניתי הכל עבד, ראיתי תקלות שיש לי ולכן קניתי. כשהגעתי הביתה וניסיתי לחבר למחשב, לא ממש יצא.
התקנתי דרייברים של הכבל. (CDM 2.04.16 WHQL Certified) גם של הCOM פורט וגם של הUSB.
הורדתי מספר תוכנות (OBD-DIAG, SCANMASTER, WOBD ודמו של PCMSCAN)
אף אחת מהתוכנות לא מתחברת לי חוץ מPCMSCAN.. החלפתי בין כל הפורטים ושחקתי אם ה קצב(לא זוכר איך קוראים לזה, הDEFAULT היה 9600 ואני ניסיתי גם 38400 וגם 115000 לא עבד.)
PCMSCAN מתחבר אבל הוא דמו ומראה לי רק RPM.. מה אני עושה לא נכון?? HELP!!!
הרכב זה מוסטנג 96 V6 אוט' אם זה משנה.. (OBD2 בטוח)..