שלום,
יש לי טויוטה קורולה 2003 GLI. השלט של הרכב שגם נועל/פותח את הדלתות וגם פותח את האימובילייזר , עושה בעיות בשנה האחרונה. החלפת בטריה לא עזרה, ושמתי אותו לתיקון במקום שמתקן שלטים. הוא תיקן ואמר שהבעיה תחזור שוב, כי זה בעיה "כרונית" של השלטים האלה. עכשיו הבעיה חזרה וכבר ב-2 מקומות אמרו לי שאין מה לעשות.
מישהו יודע על פתרון לבעיה. בינתיים השלט עוד עובד , אך לפעמים צריך ללחוץ כמה וכמה פעמים עד שזה עובד.
תודה