Jump to content

kubyustus

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי kubyustus

  1. שלום, יש לי טויוטה קורולה 2003 GLI. השלט של הרכב שגם נועל/פותח את הדלתות וגם פותח את האימובילייזר , עושה בעיות בשנה האחרונה. החלפת בטריה לא עזרה, ושמתי אותו לתיקון במקום שמתקן שלטים. הוא תיקן ואמר שהבעיה תחזור שוב, כי זה בעיה "כרונית" של השלטים האלה. עכשיו הבעיה חזרה וכבר ב-2 מקומות אמרו לי שאין מה לעשות. מישהו יודע על פתרון לבעיה. בינתיים השלט עוד עובד , אך לפעמים צריך ללחוץ כמה וכמה פעמים עד שזה עובד. תודה
  2. שלום, יש לי פולו 97 - 1600 יש לי בעיה שהאוטו נכבה הרבה, ויש שינויים בטורים כל הזמן. במוסך צמפיון אמרו לי שיש תקלה בחיישן חשמלי של בית מצערת וכיוון שהחיישן החשמלי הנו חלק אינטגרלי בבית המצערת אני צריך להחליף את כל בית המצערת. עלות של 1900 לפני מעמ. רציתי לשאול אם זה מחיר טוב ואם זה הגיוני - האם זה באמת גורם לבעייה של כיבוי אוטו לעיתים קרובות. תודה.
×
×
  • תוכן חדש...