Jump to content

hatem_abed

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי hatem_abed

  1. הוא לא יגיד לך איפה יושבת מערכת האזעקה- יגיד לך שצריך להתקין מערכת אזעקה חדשה- גם להרוויח כסף קל זה טוב השאלה אם אפשר רק לחבר סרינה וזהוא?
  2. היי. יש לי פיאט פונטו ספייס 2006 -ויש לי נעילה חשמלית דרך השלט ללא אזעקה. איפה היחידה של הזעקה יושבת. אני יכול לחבר סירנה? מישהוא יכול לעזור?
×
×
  • תוכן חדש...