תודה למשיבים.
לא הבנתי למה הכוונה בדיוק לציפיות מהרכב אבל לגבי שאר הפרטים אני מחפש רכב אוטומט בתקציב של 70-80 אלף. רכב לא גדול אבל גם לא מהקטנים כמו i10.
שלום
אני מחפש רכב חסכוני בדלק לאישתי. היא נוסעת בעיקר נסיעות ארוכות מחץ לעיר. אני מתלבט מה עדיף
היברידי או דיזל או טורבו. אשמח גם להלמצה על דגמים ספציפים.
תודה
שלום רב
יש לי סוזוקי גרנד ויטרה 2007. אני רוצה לחבר לו חיישן שנותן מידע על הרכב ( מסוג OBD2 או משהוא דומה ). מישהוא יודע האם הרכב שלי תומך בכזה דבר ומאיזה סוג.
חיפשתי במדריך של הרכב ולא כתוב. וחיפשתי גם מתחת לדשבורד ולא זיהיתי משהוא מתאים.
תודה