Jump to content

eldar911

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

הנקודות של eldar911

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. שלום , ברשותי פולקסווגן פולו 2001 דור 3 (מה שזה אומר) ולאחרונה התחלתי לשמוע רעשי לוואי בנסיעה . כמו חריקה כזאת. ביררתי את הנושא עם המוסכניק שלי והוא אומר שזו הקורונה (ישר חשבתי על איזה מקסיקנית קטנה שמגישה לי בירה) ואז התעוררתי והבנתי שצריך להחליף את הגיר . ביררתי שוב לעומק ומצאתי גיר מיבוא (בערך 2500-2700 שח ) עם אחריות לשלושה חודשים. הבנתי שיש גם אפשרות לשפץ את הגיר ולקבל אחריות לחצי שנה , אלא שכאן העסק מתייקר . בינתיים הרכב נוסע (חמסה ) אבל אני מעוניין להחליף את הגיר , מה עדיף בהתחשב בכך שאין לדעת מה יהיה אחרי שלושה חודשי אחריות של הגיר המיובא (או כמה הוא עבר) או האם כדאי לשפץ אץ הגיר ואיפה ? מי נחשב בצפון למקצוען בתחום ? אשמח לשמוע עוד קצת פרטים .... תודה לחברי הפורום
  2. מגבר לרכב SOUND XTREME X-1200 מפרט טכני: מגבר 2 ערוצים לרכב בעוצמה מטורפת של 1200 וואט X 400W MAX @ 4 ohm 2 Frequency response: 10-60KHz Low Pass Filter: 50-250Hz, 12 dB peroctave High Pass Filter: 40Hz-500Hz, 12 dB peroctave Bass Boost: +6/+12 dB at 45Hz Made in USA בנוסף הנה קישור לאתר שמוכר את המגבר- http://www.automeital.co.il/index.php?page=shop.product_details&flypage=shop.flypage&product_id=45&category_id=6&manufacturer_id=0&option=com_virtuemart&Itemid=26&vmcchk=1&Itemid=26 לגבי המחיר אני דורש 400 שח ,המגבר חדש היה בשימוש מספר חודשים עד שהלך המנוע בכל אופן , לפרטים נוספים 0545300066 אלדר
×
×
  • תוכן חדש...