Jump to content

עומר חרמש

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי עומר חרמש

  1. קניתי טקסקו או איך שלא קוראים לזה 10W40 עכשיו אני צריך המלצה לשמן ברקסים דחוף! זה כבר מתחת למינימום אצלי. תודה.
  2. מינרלי/סינטטי/חצי סינטטי? כמה על כמה במספרים מבחינת W וכל מיני סימנים לועזיים אחרים? מחירים מומליצים? (רצוי כמובן שמן שיתאים לאקלים הישראלי החם בד"כ) אשמח ללינקים והפניות. תודה רבה,מאחד שלא מבין כלום מהחיים שלו,גם אחרי שנה וחודשים שיש לו רכב. הדגם אגב הוא SR
×
×
  • תוכן חדש...