אוקיי אז קודם כל שלום שלום לכל חברי הפורום,
הייתי רוצה לשמוע המלצות שלכם למערכת (מלאה) טובה לפולקסווגן ונטו שנת 95.
מערכת מלאה הכוונה לסאב+מגבר+4 רמקולים 1 לכל דלת +2 רמקולים אחוריים 6על 9 .
התקציב 3000ש''ח
בעיקרון שמעתי שJBL טובים,אני לא טוב בדברים האלה בגלל זה רוצה לשמוע הצעות שלכם.
בקשר לרדיודיסק,יש לי אחד דיי טוב של חברה לא מוכרת,קורא DVD והכל,
הבעיה שהפאנל שלו דפוק קצת,אז עם נכנס בתקציב כזה גם איזה רדיודיסק טוב אשמח לשמוע,
אבל חשוב שהדגש יהיה על המערכת,בנתיים אני יכול להסתדר עם הרדיודיסק הישן.
תודה רבה.