Jump to content

mishel

  • הודעות

    4
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי mishel

  1. חברים, למה? חבל סתם לדחות את הסאבים אלו, ובכלל את מותג ID. סאבים טובים עם מונטין, וגם יבואן מדהים לדוגמה : http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=238611&highlight=IDMAX
  2. למה בקובץ PDF של SUNDOWN רשום שמגברים מייוצרים ב-KOREA? תמיד חשבתי שזה USA
  3. ואיפו BILLET 4100 ו-S44 ו-ST100 ? הכול מכרתה או שזה למכירה? כי לא מזמן התחלתה התקנה, ואני לא רואה רכיבים אלו במכירה. אתה עסק?
  4. איזה מגברים 4 ערוצים של- audison / Genesis עולים 3000 ש"ח?
×
×
  • תוכן חדש...