Jump to content

פרסאי

  • הודעות

    0
  • כאן מאז:

הנקודות של פרסאי

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. שלום לכולם, היינו שמחים לקבל עזרה בבחירת רכב יד שניה. אנחנו רוצים רכב משפחתי, סביבות שנת 2005. אנחנו חובבי גיר ידני, אבל לא חובה. אנחנו רוצים שהרכב יתאים לשני ילדים קטנים, כך שהמושב האחורי צריך להיות מרווח ומתאים ל2 מושבי בטיחות ואולי אפילו מבוגר לצידם. כמובן שדרוש בגאז' גדול. בינתיים חשבנו על מולטיפלה, פוקוס, אולי קורולה (מהשכרה), סניק... נשמח מאוד לתובנות.
×
×
  • תוכן חדש...