שלום.
דבר ראשון אני רוצה להגיד שאני אומנם מבין בהרבה דברים ויודע הרבה דברים אבל,בכל מה שקשור למערכות רכב
אין לי שמץ של מושג!!!
אוקיי נמשיך מכאן .
הייתי מעוניין לבנות מערכת לרכב ב1500 שקל.
שתכלול:
רמקולים אחוריים,מגבר,סאב,ופאנל(רדיו דיסק שיהיה MP3 ועם חיבור AUX וקורא צרובים).
יש לי חבר שאני לא יודע אם הוא מבין כמו שהוא עושה את עצמו(נראה לי שלא!!)
אבל הוא אמר לי לבנות את הדבר הבא:
פאנל:Pioneer DEH2050MP
סאב:Pioneeer TSW307D2
מגבר:Platinum audio USC9980
רמקולים:Pioneer TS-A6962E
זה עומד במחיר זה יוצא עם תיבה לסאב 1470.
ואחריות לשנה (מקווה שכתבתי הכל נכון!!)
אם זה טוב או לא אין לי מושג.
בבקשה תגידו לי אם המערכת טובה ואם יש יותר טובה אז בבקשה תגידו לי איזה.
יש לי יונדאי אקסנט קופה שנת99.
תודה רבה רבה לעוזרים ושבת שלום!.