רכשתי את הרדיו דיסק הבא:
http://www.cheaper.co.il/product.asp?productid=988&CatCode=291
הייתי רוצה לדעת איך לכוון את המערכת שהתוצאה תהיה כמה שיותר טובה, אם זה עוזר
אני אוהב לשמוע בעיקר היפ הופ והאוסים.
וגם יש לי כפתור ברדיו דיסק שקוראים לו פלייליסט, בספר הדרכה כתוב ככה:
turn on or off the play list mode
זה אומר שאני יכול ללחוץ על זה וזה יציג לי את כל רשימת השירים שלי? אני ניסיתי אבל לא הצלחתי
יש אולי איזושהי שיטה שזה יציג את זה?
תודה לעוזרים.