Jump to content

mikla

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי mikla

  1. שלום, יש לי פיג'ו 206 נהדרת, יד ראשונה - קניתי אותה ב-2001 חדשה והיא עשתה 70,000 ק"מ. מכונית נהדרת - לא רואה מוסך חוץ מאשר בטיפולים שיגרתיים. כעת, יש לי תינוקת, והמכונית פשוט קטנה מידי. העגלה נכנסת במאבקים, קשה לנסוע ברכב מלא וכו'. בקיצור, אני שוקלת להחליף רכב וזה צריך להיות משהו אמין ככל האפשר, ומתאים למשפחה. מה מומלץ? ראיתי למשל מודעות על פורד פוקוס או מגאן סניק מ-2005 או 2006 עם 70,000 ק"מ ומעלה (אולי 90,000 ק"מ), בתקציב הנ"ל. שווה בכלל לשקול אותן? תודה, מ.
×
×
  • תוכן חדש...