שלום לכולם...
ברצוני לרכוש רכב מהשנתון 00- 03 התקציב שלי עומד סביב ה 20K, הרכב מיועד לשימוש עירוני בעיקר, ועקב כך אני מכוון לרכב 1.4 ידני כמובן, כאשר צריכת הדלק הינה מוטיב מרכזי מאוד.
אשמח לשמוע דעות לגבי קליאו, פונטו ספייס , פולו או כל רכב "עירוני" אחר...
תודה רבה לכולם
לירון