Jump to content

nir_bacshy

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי nir_bacshy

  1. יש לי דובלו 2007 JTD 1.9 מעשנת כאשר דורשים מאמץ לתורים גבוהים מהמנוע. עומד על ניוטרל ונותן גז לרמה של 4 ו 5 על שעון התורים ואז יוצא עשן שחור אבל לא כל הזמן... נראה כמו פייח שמצטבר אבל כאשר נוסעים רק במאמץ וסחיבת תורים גבוהים האוטו מעשן. בדקו לי כמעט הכל... לא יודע מה הבעיה. אולי זה ה החיישן של האוויר? אמרו לי משהו על ה EGR? נראה לי ניקינו את זה גם כן אבל לא עזר. נ.ב איפה לעזאזל קונים חלקים במאה אחוז מקרויים לפיאט דובלו?? אני מחפש פילטר אוויר מקורי עם רשת פנימית וחיצונית עליו ששומרת עליו (בגלל שזה טורבו אז היניקה מאוד חזקה).
  2. שלום, זה כניראה מעוס כבר ונשאלתם מליון פעמים אבל בבקשה אניצריך לדעת כמה דברים: יש לי רכב פיאט דובלו שנת 2007, על הכביש כבר מנובמבר 2006, עשתה כבר 105000 ק"מ. 1. האם צריך להחליף את המיים ברדיאטור?, זה על חצי בין המלא למינימום - ואם כן איזה סוג הכי מומלץ להשים? 2. מה עוד צריך להחליף ברכב לאחר שנתיים על הכביש / 105000 ק"מ? תודה על העזרה!!
×
×
  • תוכן חדש...