שלום,
זה כניראה מעוס כבר ונשאלתם מליון פעמים אבל בבקשה אניצריך לדעת כמה דברים:
יש לי רכב פיאט דובלו שנת 2007, על הכביש כבר מנובמבר 2006, עשתה כבר 105000 ק"מ.
1. האם צריך להחליף את המיים ברדיאטור?, זה על חצי בין המלא למינימום - ואם כן איזה סוג הכי מומלץ להשים?
2. מה עוד צריך להחליף ברכב לאחר שנתיים על הכביש / 105000 ק"מ?
תודה על העזרה!!