שלום
אני יודע שקצת באיחור אבל הנה תשובה
אני גאה להגיד שיש בבעלתי RSI 94 כפי שאתה רואה בתמונה
אני כבר מחזיק בה כשנה וחצי ומרוצה
הרי הכל תלוי בך , אם אתה נקשר לרכב אז אכפת לך !
אצלי לדוגמא הרכב עם קילומטרז' מאוד נמוך ויד 4 מתוחזק בצורה רצופה ורצינית
לאחרונה אחרי החלפת קלאץ ועוד כמה פרטים קטנים לתחזוקה שוטפת (ניקוי סעפות וכו..)קר לאחר שנה וחצי כמובן
הרכב נוסע כאילו עכשיו הוא יצא מהחברה .
יחד עם זאת הרכב ידוע בכמה בעיות תלוי מה קנית ומימי?
כגון דליפות סאנרוף, חשמל, התקלפות שכבת הלכה בשנים ישנות כמו שלי
ואני אחזור לצורת שאלה שלך ואני חושב ששאלת נכון , רוב הרכבים הללו היו מוחזקים ע"י ילדים שחיפשו איך לקרוע את הרכב , יש מציאות ופשוט צריך לחפש טוב ולדעת על הסטוריית הרכב שאתה קונה ( זה עדיף ככלל לכל רכב שקונים ,כן?)
אז בקיצור אני מקווה שעניתי לך על השאלה והרבה הצלחה בחיפוש רכב .