Jump to content

rsi 94

  • הודעות

    3
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי rsi 94

  1. שלום אני יודע שקצת באיחור אבל הנה תשובה אני גאה להגיד שיש בבעלתי RSI 94 כפי שאתה רואה בתמונה אני כבר מחזיק בה כשנה וחצי ומרוצה הרי הכל תלוי בך , אם אתה נקשר לרכב אז אכפת לך ! אצלי לדוגמא הרכב עם קילומטרז' מאוד נמוך ויד 4 מתוחזק בצורה רצופה ורצינית לאחרונה אחרי החלפת קלאץ ועוד כמה פרטים קטנים לתחזוקה שוטפת (ניקוי סעפות וכו..)קר לאחר שנה וחצי כמובן הרכב נוסע כאילו עכשיו הוא יצא מהחברה . יחד עם זאת הרכב ידוע בכמה בעיות תלוי מה קנית ומימי? כגון דליפות סאנרוף, חשמל, התקלפות שכבת הלכה בשנים ישנות כמו שלי ואני אחזור לצורת שאלה שלך ואני חושב ששאלת נכון , רוב הרכבים הללו היו מוחזקים ע"י ילדים שחיפשו איך לקרוע את הרכב , יש מציאות ופשוט צריך לחפש טוב ולדעת על הסטוריית הרכב שאתה קונה ( זה עדיף ככלל לכל רכב שקונים ,כן?) אז בקיצור אני מקווה שעניתי לך על השאלה והרבה הצלחה בחיפוש רכב .
  2. רפי קודם כל תודה רבה חג שמח ושנה טובה וזה המייל שלי [email protected]
  3. אני צריך בבקשה עזרה לגבי החשמל ברכב הנ"ל התקנתי נעילה מרכזית ויש לה שני חוטים שאמורים להתחבר למנורות או לווינקרים אני מעדיף לווינקרים. אז אם מישהו יכול לעזור או בידע שלו לאן מחברים או בשרטוט חשמלי לרכב זה אני אשמח תודה מראש.
×
×
  • תוכן חדש...