Jump to content

dodoc05

  • הודעות

    3
  • כאן מאז:

הנקודות של dodoc05

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. שנת ייצור 96 נפח 3100 ממרכז הארץ
  2. בס"ד שלום לכולם, אני חדש בפורום הנ"ל. את הפדיחה שלי כבר עשיתי (פירסמתי את השאלה הזאת בפורום לא שייך ו"ננזפתי" על הרלוונטיות... הכל ברוח טובה) רציתי בבקשה עצה: אני מעוניין לברר לגבי החלפת מנוע וגיר בשברולט לומינה. האם כדאי לרכוש מנוע חדש? משופץ? עלויות משוערות... (כנ"ל לגבי הגיר). דבר נוסף, האם יש מישהו שביצע פרוייקט דומה ויכול להמליץ על בעל מקצוע טוב (אפילו מבין המוסכים המורשים של UMI ) ודבר אחרון, אני יודע שחלק מכם יצביע על זה שהפרוייקט לא כדאי כלכלית, אבל זו שריטת נעורים ואני כנראה אלך קצת עם הראש בקיר . עמכם הסליחה. תודה רבה מראש, דורון. נ.ב- אחלה של פורום ואינפורמציה, חבל שלא גיליתי קודם.
×
×
  • תוכן חדש...