Jump to content

מיכלוש27

  • הודעות

    7
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי מיכלוש27

  1. אם זה יעזור בשביל המלצה למוסך
  2. שלום לכולם, הלכתי היום למוסך מורשה של מאזדה ואמרו לי שאני צריכה להחליף קלאץ' (גמור, נשארו לו עוד שבועיים פחות או יותר לדבריו), מסיבים בגיר (משהו כזה) כי ההילוכים לא נכנסים טוב למקום שלהם, ובאגזוז את הסרעפת (צריך לפרק ולבדוק אם אין סדק) כי יוצא עשן מדי פעם בנסיעה. הוא אמר שבלי האגזוז (רק קלאץ' וידית הילוכים) זה יוצא בערך 3-4 אלף. וזה עבודה של יומיים במוסך. מישהו יכול להגיד לי בערך מה עלות התיקון והאם זה מחיר סביר? אני מעדיפה לשלם כמו שצריך ושיעשו לי עבודה טובה, אני רוצה מוסך טוב. יש מוסכים אחרים מומלצים או שכדאי מוסך מורשה? תודה!
  3. שאלה למי שיכול לענות לי (כי לצערי אני לא מבינה כל כך): מה עדיף מבחינת אמינות, דלק, כמה שפחות מוסך, חלקים זולים: פורד פיאסטה שנת 97 או מאדזה 121 שנת 93 (הן פחות או יותר באותו המחיר)? אומנם מצאתי פה שאלות על שני הרכבים אבל אני מתלבטת כרגע בין שניהם ולא יודעת מה עדיף תודה
  4. אוקיי קיבלתי. הבעיה היא שרוב הרכבים האלה בגלל שהם לצעירים הם יד 4 ומעלה (ממש קשה למצא בפחות) ועם ק"מ מעל 180,000 לסנן רכבים כאלה מיד או שיש טעם לבדוק?? אני לא יכולה כל רכב לקחת לבדיקה (זה כסף וזמן) איך אני יודעת מה לסנן הרי רובם בטוח צריכים תיקונים... בגלל זה התלבטתי עם עצמי שאולי כדאי לקנות איזה ג'אסטי (ראיתי אחת ב7,500 אבל אפשר להוריד כי היא לפני טסט) להשקיע בה ולא לקנות רכב אחר יותר יקר ושבטח אצטרך להשקיע גם בו... ממש מייאש כל הנושא הזה של הרכבים המשומשים... ממש למצא מחט בערימת שחת.... כבר ראיתי כל כך הרבה רכבים שאני מיואשת. עדיף פונטו שנת 98-99 (יש כאלה במחירים של עד 15)?? כולם משגעים אותי עד כמה רק יפניות אמינות ושרק להם רכבים זולים (וגם יש לנו היסטוריה רעה מאוד בבית עם סיטרואן...) תודה!!
  5. שלום, יש לי תקציב מאוד מינימלי לרכב -15 אלף) ויש לי התלבטות קטנה: האם עדיף לקנות איזה רכב שנת 94 כמו ג'אסטי ב5 אלף ידני ובמידה ויהיו לי תיקונים (ויהיו עם הזמן זה ברור) אז יש לי כמה אלפים שלא ביזבתי בקניית מכונית יקרה יותר (כמובן שאקח קודם לבדיקה ואבדוק שיחסית המצב נורמלי כמו מנוע) או שכדאי לקנות רכב יותר יקר כמו אקסנט או שרייד, סוויפט וכדו' ב15 אלף (שנת 94-96) וגם איתו מן הסתם יהיו לי תיקונים (ככה זה בשנים האלה, אני מודעת לזה) ואז תהיה לי הוצאה של יותר מ15 אלף סהכ?? אני בסהכ צריכה רכב לנסיעות קצרות ורק לתקופת הלימודים (שנתיים בערך) ואני ממש מתלבטת מה עדיף... במיוחד שאני סטודנטית קצוצה בכסף אשמח לשמוע דעות!!
  6. תודה על התשובה!! החלטתי לרדת מהרכב הזה ולחפש רכב קטן יותר. כמו ג'אסטי, סוויפט אולי אקסנט עם פיג'ו ופונטו אני מפחדת להתעסק. ממש קשה למצא משהו טוב וכבר ראיתי כל כך הרבה מכוניות...
  7. שלום, אני מחפשת רכב בסכום של 15 אלף (גג) . ראיתי מיצובישי, ממשפחה אמינה שטיפלה ברכב במוסך מורשה כולל כל הטיפולים הדרושים בזמן. הבעיה היא שהרכב עבר תאונה לפני 10 שנים (הרכב אצלהם 11 שנה יד 3) ובעקבות כך קיבל ירידת ערך של 5 עד 7 אחוז. הפגיעה היתה מאחור, תא המטען נמעך והיה צריך לתקנו. בעל הרכב לא הסתיר זאת ואמר שבבדיקה במכון יתכן שיגידו שיש פגיעה בשאסי (הוא מעולם לא בדק זאת והוא לא רוצה להתחייב שלא ולצאת לא דובר אמת) ושהוא יהיה מוכן לרדת במחיר (כרגע הוא דורש מחירון אבל זה רק על מנת לנפות אנשים לא רציניים). בנוסף הרכב שנת 94 מנוע 1600 ועשה 120 אלף מה שאומר שבוודאי אאלץ להחליף גיר בקרוב (זה רכב אוטומט)... השאלה היא במידה ויש פגיעה קלה בשאסי אם כדאי לקנות רכב כזה? וכמה להוריד מהמחיר אם כן? יש המלצות לרכבים אחרים אמינים שאולי כדאי לקנות (אני סטודנטית ואני צריכה רכב לנסיעות קצרות)? זה ממש סיפור למצא רכב במצב נורמלי... תודה לכולם!!!
×
×
  • תוכן חדש...