שלום לכולם,
הלכתי היום למוסך מורשה של מאזדה ואמרו לי שאני צריכה להחליף קלאץ' (גמור, נשארו לו עוד שבועיים פחות או יותר לדבריו), מסיבים בגיר (משהו כזה) כי ההילוכים לא נכנסים טוב למקום שלהם, ובאגזוז את הסרעפת (צריך לפרק ולבדוק אם אין סדק) כי יוצא עשן מדי פעם בנסיעה.
הוא אמר שבלי האגזוז (רק קלאץ' וידית הילוכים) זה יוצא בערך 3-4 אלף. וזה עבודה של יומיים במוסך.
מישהו יכול להגיד לי בערך מה עלות התיקון והאם זה מחיר סביר? אני מעדיפה לשלם כמו שצריך ושיעשו לי עבודה טובה, אני רוצה מוסך טוב. יש מוסכים אחרים מומלצים או שכדאי מוסך מורשה?
תודה!