שלום לכולם שמי משה ,
ברשותי רכב מיצובושי סופר לנסר שנת 95 ,
לאחרונה נתקלתי בבעיה של טורים גבוהים בהילוך ראשון ובפארקינג ,
במוסך הראשון שביקרתי אמרו לי שזה כנראה בעיה של מנוע צעדים והוא טען שעלות התיקון הוא בערך 1000 ש"ח
במוסך השני הבחור טען שאין לי מנוע צעדים והבעיה היא במצערת והחלפה ליד שניה תעלה בערך 500 ש"ח
בכל אופן שאלתי היא : לפני שאני עושה איזשהו צעד אני רוצה להבין האם ברכב כזה יש מנוע צעדים או אין
והאם יכול להיות שהמצערת זה חלק בלתי נפרד מהמנוע צעדים .
עוד בעיה ששמתי לב אליה (לא יודע אם זה קשור לאותה בעיה) , בבוקר עד שהמנוע לא מתחמם (ז"א מגיע לחצי) האוטו לא יציב אני מרגיש שהטורים יחסית נמוכים
והאוטו יכול להיכבות (אגב הוספתי תוספת לדלק חשבתי שזה יכול לפתור את הבעיה ,אבל לצערי זה לא פתר).
ומה דעתכם בנושא ,
אשמח לדעת תשובה בהקדם כיון שאני מאוד מעוניין לטפל בבעיה במהרה .
תודה והמשך יום נעים
משה