שלום רב,
אני פגעתי ברכב והיה לו נזק מינימאלי ממש, אם בכלל. אחרי שלושה חודשים פתאום התקשרו אלי ואמרו ששמאי בדק את הרכב ושיש נזק של 1300 שקל. השמאי בדק את הרכב שלושה חודשים אחרי התאונה!!!! רציתי לדעת מהו זמן לסביר לבדיקת רכב ע"י שמאי לאחר תאונה?
תודה,
דניאל