לאור בעיות בצ'וק האוטומטי בסוברו DL עיינתי בהודעות בנושא בפורום.
לאחר קריאה ולאור המלצה של חבר פורום ותיק החלטתי להגיע לצביקה.
צביקה שכבר אבחן את הבעיה בטלפון קיבל את הרכב, ביצע שיפוץ מופתי לקרבורטור ועל הדרך גם סידר בעיות שונות שהיו ברכב מבלי שום תשלום נוסף. כל זאת במחיר נמוך ויחס נעים.
ברצוני להודות מאד לצביקה ולהמליץ בחום לכל מי שצריך להגיע אליו.