Jump to content

reality

  • הודעות

    3
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי reality

  1. שלום רב, ב -2008 הוצאתי את הרשיון שלי בעם הראשונה. לאחר כשנתיים וחודש הרשיון שלי נפסל על ידי מכון לבטיחות בדרכים. בסוף 2014 תקופת הפסילה נגמרה והתבקשתי לעשות תאוריה ומבחן מעשי. עשיתי היום את הטסט ועברתי. מחר אקבל את רשיוני חזרה. אני אציין שבמחינת המרב"ד נכון להיום אני בריא לחלוטין ואת הסיפור איתם סיימתי. האם זה יהיו לי קשיים לבטח את הרכב שאקנה? כמה יותר אצטרך לשלם? הפסילה שלי הייתה על בסיס רפואי בלבד.. לא תאונת דרכים או נהיגה בשכרות. מישהו בכלל ירצה לבטח אותי? המון תודה לכולם
  2. שלום רב, ב -2008 הוצאתי את הרשיון שלי בעם הראשונה. לאחר כשנתיים וחודש הרשיון שלי נפסל על ידי מכון לבטיחות בדרכים. בסוף 2014 תקופת הפסילה נגמרה והתבקשתי לעשות תאוריה ומבחן מעשי. עשיתי היום את הטסט ועברתי. מחר אקבל את רשיוני חזרה. אני אציין שבמחינת המרב"ד נכון להיום אני בריא לחלוטין ואת הסיפור איתם סיימתי. האם זה יהיו לי קשיים לבטח את הרכב שאקנה? כמה יותר אצטרך לשלם? הפסילה שלי הייתה על בסיס רפואי בלבד.. לא תאונת דרכים או נהיגה בשכרות. מישהו בכלל ירצה לבטח אותי? המון תודה לכולם
×
×
  • תוכן חדש...