אז ככה פתאום ביום בהיר המסך הפסיק לעבוד אז שלחתי את זה לעוזי רדיו הם טוענים שהמערכת נפלה על הרצפה ונסדקה
ויש לי אחריות עדיין והם טוענים שזה לא כלול והם רוצים תיקון של 600 שקל על המסך הזה שזה חצי מהמחיר של המערכת...
עכשיו השאלה היא מה אפשר לעשות מאיפה אפשר להביא מסך ביותר זול או מה עושים עם עוזי רדיו..