גם לי קרה בדיוק אותו דבר לפני כמה ימים (עם 307 XS)
באיזור מחלף יקום התחיל לקרטע לי האוטו בזמן שלחצתי על הגז. הבעיה קרתה לי גם בעבר, אבל היתה נעלמת אם הייתי מוריד את הרגל מהגז ואז מחזיר אותה. במידה והקרטוע היה ממשיך מעבר לכמה שניות רציפות, הייתי מקבל את ההודעות הבאות:
ANTI POLLUTION FAULT
ואחריה:
CATALYTIC CONVERTER ERROR
ואז גם היתה נדלקת לי המנורה שמצביעה על בעיה במנוע.
בפעם האחרונה שזה קרה, הבעיה לא הפסיקה (גם לא אחרי עצירה וכיבוי המנוע). כיבוי המזגן עזר קצת אבל לא לגמרי.
למזלי הייתי קרוב למוסך המרכזי בנתניה אז הכנסתי אותו לשם (השתדלתי לגלוש לשם כמה שיותר בלי הרבה גז). אחרי כמה שעות חזרו אלי ואמרו לי שיש בעיה עם אחד המצתים והיו צריכים להחליף אותו כולל כבלים וחיישנים (שיצאו מתיאום??). בסופו של דבר יצא 3500 שקל (אחרי הנחה)