שלום למבינים,
אני בהתלבטות לגבי קניית רכב משפחתי 35-40 אלף ש"ח בערך..
הרכב בעיקר נוסע ירושלים ת"א כ35,000 ק"מ בשנה.
העדיפות שלי היא לקנות מחברות ליסינג, טרייד אין בגלל טרייד אין לאקסנט הישנה שלי.
ההצעות שקיבלתי :
מזדה 323 2003 מעל 130 אלף ק"מ יד שלישית..
1.אוואו 1.4 - ב40,000 שנת 2005 או 2004 . אני מעדיף את הגירסה הידנית של 4 דלתות בגלל גודל תא מטען.
האם הרכב אמין מבחינת אחזקה?
סיטרואן קסרה עם אופציה לגירסת הדיזל שנים 2002-2004
פורד פוקוס- שנתון 2003 עברה יותר מ140 אלף ק"מ ,צריכת הדלק גבוהה יחסית כ1:10 - האם משתלם להתקין הנעה בגז?
תודה..