Jump to content

glurik

  • הודעות

    0
  • כאן מאז:

הנקודות של glurik

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. glurik

    בנייות לרנו קאנגו

    הקפצה
  2. מחפש מידים 4" במחיר לא בשמיים
  3. עקב החלפת רכב אני מוכר את הבניות שלי לרנו קאנגו: - תיבות אטומות מתחת למושבים קידמיים, 19 ליטר, עשויים מאם.די.אף 20 מ''מ משולב פיבר לרמקול 6,5". - פודים לרמקולים 4" לדאשבורד עשויים מפיבר ומצופה דמוי אור שחור. - קורות קדמיות עשוייות מפלסטיקופיבר מצופה דמוי אור שחור כולל טויטרים מורל TW-1 מובנה יש אפשרות למכירה כולל קומפוננטים של Morel Puls כולל קרוסים, זוג רמקולים 4" Grunpoint יש גם סאב RFZ-1410 Rockford Punch תוצרת ארצות הברית, ומגבר Alphard-Weier MF-2s 2X300Watt
×
×
  • תוכן חדש...