פתאום קצת אחרי טיפול שוטף - אחד הפלגים לא תיפקד - התברר כי נרטב משמן+ה "בייבי טיוטה" התחילה ליינוק שמן בטירוף יחסי ( 3-4 ל' ל 800 ק"מ)
הותקן מעריך כפול לפלג...
יש מוסכים הגורסים כי צריך לעשות פקונג ראש - אחרים : " עזוב ,זה לא יעזור ,הבעיה תחזור - סע ככה עד שימות .. ?
???