Jump to content

tomer1991

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי tomer1991

  1. הוצעה לי מכונית סוזוקי יורסוויפט שנת 2002 יד1, 80000 ק"מ במצב טוב ללא תאונות במחיר של 33,000 ש"ח. בהנחה שנוחות הנסיעה אינה חשובה לי, אלא רק אמינות הרכב ועלות התחזוקה, האם ממולץ לקנות אותו? הרכב מיועד לנסעיות של כ20 ק"מ ביום.
×
×
  • תוכן חדש...