שלום רב
יש לי קאיה קרניבל דיזל שנת 2000.
לפני כחודש החלו בעיות הנעה בבוקר. מה שקרה זה שאני רואה שיש מצבר - אורות דולקים ורדיו וכו, אבל האוטו לא הניע.
הנעתי עם כבלים והניע בקלות. יום אחר כך הניע בסדר. יום אחרי כן שוב לא הניע בבוקר. חיכיתי כעשר דקות או רבע שעה ולהפתעתי הרכב הניע.
במוסך אמרו לי שזה סטרטר. עשיתי שיפוץ ויום אחר כך הניע בסדר. אולם לאחר כמה ימים שוב חזרה הבעייה.
חשמלאי שבדק אמר שהמצבר קצת חלש, הוא בן שלוש שנים, אז החלפתי מצבר, למרות שהוא לא גמור.
היום בבוקר הרכב הניע בקושי ורק לאחר חמש עשר דקות לאחר שניסיתי בפעם הראשונה.
למישהו יש רעיון מה יכולה להיות הבעייה? כי לכאורה שללנו סטרטר ומצבר...
תודה מראש
יוסי