הי לכולם, ובמיוחד לך שחר. גם לי יש בעיה בגיר - נדלקה נורית gearbox fail. הנורה הופיע כבר לפני חודשיים פה ושם ונעלמה, האוטו נסע רגיל. אתמול תוך כדי נסיעה "ננעלו ההילוכים" על מצב N (בפועל ניתן להזיז את המוט, אך האוטו נמצא ב N) האוטו לא נוסע! רק לאחר 7-8 דקוצת של נסיונות, כלומר כיבוי והדלקת הסוויטץ' הרכב התחיל לנסוע.
בדרך למוסך היום (המרכזי ברמת החייל) שוב הרכב נתקע. האוטו כרגע במוסך.
עלות חלפים 5800. הרכב עשה 20,000 ק"מ!!! (במילים שלא תתעו, עשרים אלף). לא נראה לי הגיוני שאחרי 20K ק"מ הולכת תיבת ההילוכים. יש פה בעיה של היצרן. לצערי תקופת האחריות נגמרה כבר.
יש אחרים שגם להם יש את אותה הבעיה בפיאט? אני לא חושב שאני צריך לשלם בעיה של שמקורה ביצרן. אין לזה שום קשר לשחיקה ופחת. יש פה בעיה מובנית של היצרן.