אמא שלי הולכת לבדוק מחר סובארו גרנד ליונה, שנת 1994. היא עברה 180,000 ק"מ והם מוכרים אותה ב17,000 ש"ח. מכיוון שלי אין מושג על מכוניות רציתי לדעת מה דעתכם? היא חפשת מכונית אמינה, אוטומטית, עם צריכת דלק ועלות טיפולים נמוכה, ובעיקר שתחזיק לה להרבה זמן.
מה דעתכם? ואם לא על מה הייתם ממליצים?
תודה רבה