Jump to content

duditash

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי duditash

  1. גם אני באותה התלבטות. עשיתי נסיעת מבחן גם על הסיויק LS - שלא התלהבתי ממנה, בעלת אבזור דל, וזורקת תחת בסיבוב ה- 80 קמ"ש. לגבי המיצובישי לנסר החדש מאובזרת יותר ויפה יותר לטעמי, אבל כמה בעיות: 1. אני קונה רכב בליסינג מימוני כך שכשארצה למכור חשוב לי גם השוק של האוטו 2. קראתי כי מיצובישי חברה עניה ומדשדשת 3. דיברתי עם המוסכנית והוא אומר שגיר רציף הוא בעייתית (למרות שיש אותם ברכבי יוקרה כמו האודי). 4. העלות של הלנסר נמוכה יותר והיא מאובזרת יותר גם בגרסת הספורט בקיצור אני די מבולבל
×
×
  • תוכן חדש...