Jump to content

ron81

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי ron81

  1. שלום לחברי הפורום: קניתי רדיו P5200DVD של פיוניר מארה"ב. ויש לי בעיה...אולי מישהו יוכל לעזור שאני רוצה לנגן הופעה בDVD הוא רושם לי הודעה : שאסור לנגן בזמן נסיעה. עכשיו מצאתי ביו טוב שיש מעקף שקונים או עושים ואז מחברים אותו וזה אמור לפתור את הבעיה אבל שחיברו לי אותו זה לא עבד או שהחברה שחיברה לא יודעת או שאני לא מבין מה הולך פה. האם למישהו יש את המוצר הזה או אפילו דגם P4200 כי זה אותו דבר שמצליח לראות DVD . חשוב לציין זה לא נקנה בארץ אלא בארה"ב. בחברה אמרו לי שיש להחליף "גו'ק" במכשיר בעלות של 600 ש"ח שמסדר את זה.. אשמח לעזרה .. תודה רבה
  2. שאלה לגבי הP6000UB , אם קונים אותו בארה"ב ידוע למישהו אם הרדיו מתאים לארץ? כי בארה"ב הרדיו קופץ ב2 לא כמו בארץ?
×
×
  • תוכן חדש...