שלום לכולם,
אני שוקל לקנות קאפה T 96 4 ציל' ורציתי לדעת עלויות אחזקה ושיפור.
לדוגמא מרווח טיפולים, עלויות טיפולים, ברקסים וכ'ו.
ומהי הדרך המומלץ ביותר תוך האצת בלאי פחותה ככל האפשר, להביא את האוטו ל250-280 כ"ס?
חשוב: מהו המחיר הגבוה ביותר שכדאי לשלם על קאפה כזאת, 220k ק"מ, 4, מנוע תקין, בעיה במנגנון חלונות.
תודה מראש
עמית