Jump to content

eyalh99

  • הודעות

    45
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי eyalh99

  1. אני גר בארה"ב כך ש - Pyramid PB449X http://www.pyramidcaraudio.com/itempage.asp?model=PB449X עולה 65$ ~ http://www.etronics.com/product.asp?stk_code=pyrpb449x&store=&catid=308 מה דעתך עכשיו ?
  2. לא יותר כדי 2 מגברים של 500W כל אחד ב-2 אום ?
  3. MTX's RoadThunder - RT12-04 http://www.mtx.com/caraudio/products/subwoofers/roadThunder.cfm
  4. הי, יש לי 4 Subs של 200RMS כל אחד ולפי הבנתי ממולץ לחבר כל 2 ע"י מגבר מונו שיסחוב 600W. מה מומלץ ?
  5. למישהו יש ניסיון איתם ?
  6. הקרע מתחיל בגומי ונמשך לממברנה כך שמהתשובות אני מבין שדבק סילקון יעשה את העבודה
  7. אם לא אפוקסי אז מה כן ?
  8. יש לי SUB בן שנתיים וראיתי שיש לו סדק/קרע קטן (2 ס"מ) למישהו יש מושג איך מתקנים/אוטמים אותו ?
  9. לפי מה שאני מבין (אני חדש בתחום) הדינמיט טובות יותר אבל יקרות יותר. כמה יותר טובות ? באם יש ספרי מומלץ יותר מאחרים ? מה אפשר לקנות בארה"ב ?
  10. איזה מח\גבר אתה ממליץ ? מה ביחס לקבל ?
  11. הרכב הןא : Dodge Grand Caravan v6 3.3L הרמקולים הם 200 RMS כל אחד לגבי האלטרנטור שלי = אנחי לא יודע - מה אתה ממליץ לעשות ? חשבתי גם להוסיף קבל (Capacitor) ?
  12. פי מיטב הבנתי אחד של 4 אום
  13. יש לי 4 Subs (מחיר מחוכך - לא ניכנס לפרטים) של MTX's RT12-04 איך הכי מומלץ לחבר אותם ? למה אני צריך לשים לב ? כל עיצה או המלצה תתקבל בברכה אני מתכנן לקנות מגבר(ים) בקרוב (יש Sales)
  14. http://www.nextag.com/ או http://www.pricegrabber.com/
  15. אתה גם יכול ללכת על מכשיר חיצוני של DVD/MP3 שמתחבר לכניסת RCA כמו Lanzar SVDVD6 או Pyle PLDVD90
  16. דה, אתה צודק - קניתי לפני יומיים 4 סאבים של MTX RT1204 בפחות מ- 150$ שלב הבא זה קניית קומפוננת - על מה אתם ממליצים ?
  17. http://www.etronics.com/product.asp?stk_code=pyrpb1845x&store=&catid=305
  18. נדבקתי בחיידק לפני מספר שבועות אחרי שראיתי תערוכה של רכבי תצוגה בשיקגו (ארה"ב) ומאז אני רוצה ללמוד עוד ועוד על הנושא. איך מתחילים ? איפא יש חומר לימודי טוב ? בתי ספר / קורסים מרוחקים / סרטים ? אני גר בארה"ב כך שיש לי פחות מגבלות
  19. אני גר בארה"ב ככה שאין לי בעיה להשיג את שניהם באותו מחיר ומאיזה סידרה שאני רוצה
  20. למישהו יש ניסיון איתם ? יש לי אפשרות לקנות PB681X 1000 Watts 4-Channel Amplifier ב- 85$ או Plye PLA2270 באותו מחיר
×
×
  • תוכן חדש...