אני גר בארה"ב
כך ש - Pyramid PB449X
http://www.pyramidcaraudio.com/itempage.asp?model=PB449X
עולה 65$ ~
http://www.etronics.com/product.asp?stk_code=pyrpb449x&store=&catid=308
מה דעתך עכשיו ?
הרכב הןא : Dodge Grand Caravan v6 3.3L
הרמקולים הם 200 RMS כל אחד
לגבי האלטרנטור שלי = אנחי לא יודע - מה אתה ממליץ לעשות ?
חשבתי גם להוסיף קבל (Capacitor) ?
יש לי 4 Subs (מחיר מחוכך - לא ניכנס לפרטים) של MTX's RT12-04
איך הכי מומלץ לחבר אותם ?
למה אני צריך לשים לב ?
כל עיצה או המלצה תתקבל בברכה
אני מתכנן לקנות מגבר(ים) בקרוב (יש Sales)
נדבקתי בחיידק לפני מספר שבועות אחרי שראיתי תערוכה של רכבי תצוגה בשיקגו (ארה"ב) ומאז אני רוצה ללמוד עוד ועוד על הנושא.
איך מתחילים ?
איפא יש חומר לימודי טוב ?
בתי ספר / קורסים מרוחקים / סרטים ?
אני גר בארה"ב כך שיש לי פחות מגבלות