Jump to content

tamar111

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי tamar111

  1. הי לכולם, מבקשת קצת עזרה.... יש לי רנו קליאו B משנת 2004, שבחודש האחרון התחילה לשגע אותי - זה התחיל בזה שליד נורת החיווי של ההילוכים, איפה שכתוב D מופיע פתאום AUTO, ההילוכים לא עוברים טוב (אוטומטי) וגם הטורים כאילו נתקעים. כיבוי והדלקה פותר את זה עד הפעם הבאה.... האוטו התחיל להכבות מעצמו, בעיקר ברמזורים אבל אפילו תוך כדי נסיעה. לפני כמה ימים נדלקה לי נורה שמצביעה על "הזרקת דלק". בספר הוראות כתוב שזה בעיה בנוזל הקרור או בהזרקה. מלאתי מים, תדלקתי טנק מלא ועדיין הבעיה לא נפתרה. ובנוסף נדלקה נורה של כרית אויר.... בקיצור, מופע אורקולי. גם ככה התכוונו להחליף אוטו, אז כל התקלות האלה וההשקעה שכרוכה בתיקון מבאסת מאוד ש מה אתם ממליצים? מוסך מורשה של רנו? או משהו אחר? אולי זה רק בעיות חשמל? אני לא מבינה בזה כלום.... אני גרה ביהוד - אפשר לקבל המלצה על מוסך באזור? עדיף ביהוד או אור יהודה.... המון תודה, תמר
×
×
  • תוכן חדש...