קניתי רכב לפני יומיים ונדלקה הנורה בדיקת מנוע.
בבדיקה במוסך מורשה בחולון של פורד נתגלה בעיה בחיישן חמצן אשר דרוש החלפה ובאמת הרכב יחסית צרך הרבה דלק.
ביקשו ממני 2000 ש"ח אך מכיוון שקניתי את הרכב בטרייד אין יש לי אחריות ונתבקשתי לשוב למקום שבו קניתי את הרכב, לבדיקה שנית ולתיקון.
השאלה שלי היא איך אני יודע שהחיישן שישימו הוא שייך לפורד והאם הגיוני שלאחר 99078 ק"מ יחליפו חיישן חמצן?
מהו הסוג שמתאים לפורד כלומר איזו חברה של חיישן חמצן עלי לוודא שיהיה על פי דרישות היצרן של פורד?
ושאלה אחרונה האם בבדיקה שבצעתו לפני קניית הרכב היו יכולים לעלות על הבעיה כי הרכב מזהם יותר?
תודה רבה.