Jump to content

גלגלון102

  • הודעות

    5
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי גלגלון102

  1. תודה על העזרה , כבר ירדתי מהאוטו ,בעיקר בזכות הביטוח - אי אפשר לבטחו ללא הערכת שמאי עדכנית.
  2. דגם LX גיר אוטומאט
  3. גיר אוטומאט.
  4. דגם סדאן, עם 75000 ק"מ, עבר טיפול ראש מנוע (התגלה בבדיקה)לפי המוכר האוטו התחמם ,המשיך לנסוע ולכן סעפת המים גם קרסה(?!) ,הוחלף גם רדיאטור. אינני יודע אם זה דגם אמריקאי לא עיינתי ברשיון אבל יש גימורי מהגוני בפנים וחישוקי מגנזיום מיוחדים- אם זה עוזר. אשמח לקבל ייעוץ לגבי ביטוח או קוד דגם
  5. רציתי לקבל חוות דעת על חלקים, חוות דעת כללית, ומחיר ביטוח(לא מופיע בלוי יצחק).
×
×
  • תוכן חדש...