Jump to content

assi799

  • הודעות

    4
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי assi799

  1. אני מתכנן להשקיע 6/7 אלף ש"ח +-. את הסאב כבר יש לי ממערכת קודמת. אם יש רמקולים יותר טובים בתקציב הזה אשמח לקבל המלצות
  2. אם אני ארכיב רמקולים יותר חזקים זה לא יעשה לי בעיות ב בדלת( כמו חיבורים וכדומה) . אני לא רוצה להשקיע בבנייה אני רק רוצה להרכיב?
  3. במגבר שאני רוצה לשים יש חמש יציאות וחשבתי שזה אמור להספיק. סך הכול יש לו נתונים טובים http://www.pompa.co.il/pl_product~GTO5355~61~398.htm
  4. שלום אני עומד להתקין מערכת באוטו והייתי מעונין לקבל חוות דעת על המערכת. 1. רדיו דיסק של קלאריון דגםClarion DXZ586USB . 2.מגבר JBL GTO5355. 3.סאב וופר של GBL 1000WAT. 4.זוג קומפננטים מקדימה מורל DotechMKII6 ומאחורה Dotech ovation 6. אשמח לקבל תגובות והמלצות חברים ותודה.
×
×
  • תוכן חדש...