שלום אני עומד להתקין מערכת באוטו והייתי מעונין לקבל חוות דעת על המערכת.
1. רדיו דיסק של קלאריון דגםClarion DXZ586USB .
2.מגבר JBL GTO5355.
3.סאב וופר של GBL 1000WAT.
4.זוג קומפננטים מקדימה מורל DotechMKII6 ומאחורה Dotech ovation 6.
אשמח לקבל תגובות והמלצות חברים ותודה.