Jump to content

KoMpReSSoR

  • הודעות

    3
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי KoMpReSSoR

  1. שנת 2002 עם סאן רוף
  2. אני מעוניין ליקנות פג'ו 206 (xs 1600 110 כ"ס) רציתי לדעת אם אתם ממליצים עליהה אני מחפש הרוב יופיי ומהירות. טיפה פחות רציתי לדעת מה אתם חושבים על האוטו הזה ***ההודעה המקורית ללא סימני פיסוק ***
  3. רציתי לישאול את דעתכם מכונית שיורדת מ 10 שניות למאה זה נקרא מכונית מהירה ......???????????????
×
×
  • תוכן חדש...