Jump to content

מוסטנג67

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי מוסטנג67

  1. אני שוקל לקנות שברולט קוואליר שנת 97 גיר ידני כל מי שיודע משהו אני אשמח לדעת לגבי כל נושא קשור תודה
  2. הייתי מעוניין לדעת ממישהו שמחזיק שברולט קוואליר ידנית לגבי צריכת דלק וגם בכל נושא אחר הקשור לרכב הזה. תודה
×
×
  • תוכן חדש...