ברשותי הונדה סיויק 2002
לאחרונה האוטו עבר טיפול 100,000 שכלל החלפת שמן מנוע ומסנן שמן, לא במוסך מורשה.
ביקשתי מהמוסכניק שיבדוק גם את הפלגים, הוא בדק ואמר שהם נראים לו בסדר.
לאחר שבוע תוך כדי נסיעה, כל התצוגה כבתה עם המד קמ"ש,הרדיו דיסק הפסיק לפעול והאורות מצוקה החלו לדלוק, ואי אפשר היה לסובב את ההגה, זה קרה כמה עשרות פעמים בנסיעה כל פעם למשך שנייה, ולאחר מכן נדלק מיד.
פתחתי את המכסה מנוע וראיתי שהפלסטיק שיושב על המנוע (שהמוסכניק פתח כדי לבדוק את הפלגים) היה משוחרר, החזרתי אותו למקום, חשוב לציין שהיה גם גשום מאוד באותו היום, במשך 3 ימים האוטו המשיך עם אותה הבעיה.
עבר שבוע והאוטו היה על הכיפאק אתמול היו טפטופי גשם והתצוגה באוטו כבתה אבל הפעם גם המנוע נכבה.
יש למישהו מושג מה הבעיה? איפה לחפש את התקלה? האם זה בגלל הגשם?
בתודה מראש
אפי