Jump to content

effi

  • הודעות

    4
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי effi

  1. יש חנות צמיגים על רחוב זבוטינסקי ברמת גן בתוך תחנת הדלק פז, הם הכי זולים שמצאתי, קניתי שם 2 צמידי ברידגסטון מעולים ב 520 ש"ח, אני גם ירושלמי, אבל בירושלים הפנצריות עושקות את הלקוחות, ואם יש מישהו זול בי-ם אני אשמח לשמוע. בכל אופן הטלפון שלהם הוא 03-7515089 או 052-2952555.
  2. ברשותי הונדה סיויק 2002 לאחרונה האוטו עבר טיפול 100,000 שכלל החלפת שמן מנוע ומסנן שמן, לא במוסך מורשה. ביקשתי מהמוסכניק שיבדוק גם את הפלגים, הוא בדק ואמר שהם נראים לו בסדר. לאחר שבוע תוך כדי נסיעה, כל התצוגה כבתה עם המד קמ"ש,הרדיו דיסק הפסיק לפעול והאורות מצוקה החלו לדלוק, ואי אפשר היה לסובב את ההגה, זה קרה כמה עשרות פעמים בנסיעה כל פעם למשך שנייה, ולאחר מכן נדלק מיד. פתחתי את המכסה מנוע וראיתי שהפלסטיק שיושב על המנוע (שהמוסכניק פתח כדי לבדוק את הפלגים) היה משוחרר, החזרתי אותו למקום, חשוב לציין שהיה גם גשום מאוד באותו היום, במשך 3 ימים האוטו המשיך עם אותה הבעיה. עבר שבוע והאוטו היה על הכיפאק אתמול היו טפטופי גשם והתצוגה באוטו כבתה אבל הפעם גם המנוע נכבה. יש למישהו מושג מה הבעיה? איפה לחפש את התקלה? האם זה בגלל הגשם? בתודה מראש אפי
  3. שלום לכולם.האם המצערת של הונדה סיויק 2004 היא כמו המצערת של הונדה סיויק 2002 ?אני צריך לקנות מצערת משומשת, ובעל הפירוקיה אמר שזה אותו הדבר, האם זה נכון?האם צריך לעשות כיוון למצערת החדשה?תודהאפי
×
×
  • תוכן חדש...